(GMI-Elmansoura Team)
اهلا وسهلا
ايها الزائر الكريم فى اول منتدى خاص لتوضيح وشرح مشروع الجى ام اى المربح للغاية تعلم وجرب وشوف مش هتخسر حاجة
ممكن بشويه مجهود بسيط كل اسبوع تحقق اللى بتحلم بيه طول عمرك وتكسب من 30 دولار الى 450 دولار فى اليوم وشوف اللى قبلك عمل ايه وكسب ايه علشان تتأكد والتجربه خير دليل.
(GMI-Elmansoura Team)
اهلا وسهلا
ايها الزائر الكريم فى اول منتدى خاص لتوضيح وشرح مشروع الجى ام اى المربح للغاية تعلم وجرب وشوف مش هتخسر حاجة
ممكن بشويه مجهود بسيط كل اسبوع تحقق اللى بتحلم بيه طول عمرك وتكسب من 30 دولار الى 450 دولار فى اليوم وشوف اللى قبلك عمل ايه وكسب ايه علشان تتأكد والتجربه خير دليل.
(GMI-Elmansoura Team)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(GMI-Elmansoura Team)

اول منتدى عربى يقوم بشرح وتوضيح الربح من شركة جولدن ماين انترناشونال وتعليم كيفية الاشتراك ضمن فريق يساعدك ويرشدك نحو الثراء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز ابقي مساعد مدير

كاتب الموضوعرسالة
rashad

عايز ابقي مساعد مدير Empty
مُساهمةموضوع: عايز ابقي مساعد مدير   عايز ابقي مساعد مدير I_icon_minitimeالخميس 12 يوليو 2007 - 21:31

انا لدي خبره بلوحة التحكم والاكواد والكثير ما ان هذا المنتدي مازال ينقصه الكثير من الاشياء المهمه واريد ان اكون مساعد المدير العام ولدي خبره بالاكواد والكثي وهذيه الخبره بمثل هثا النوع من المنتدي وشكرا اذا وافق المدير بريدي الالكتروني angle_rashad@yahoo.com

عايز ابقي مساعد مدير
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عايز ابقي مشرف
» عايز ابقى مشرف
» لو عايز تسمع نجوم اف ام ادخل هنا فقط وحصريا مع النمور